Systemy CRM
zarządzaj na szeroką skalę

Kluczem do sukcesu we współczesnym biznesie jest utrzymywanie dochodowej grupy klientów. Praktyka biznesowa dowiodła, że zysk organizacji jest zazwyczaj generowany przez kilkunastoprocentowy segment klientów. CRM pozwala zidentyfikować ten segment, a potem właściwie nim zarządzać. Najlepsi klienci firmy zasługują na najlepsze traktowanie. Konieczne jest zatem znalezienie odpowiedzi na pytanie: kim są ci klienci i jakie mają potrzeby? Celem filozofii CRM nie jest bowiem zadowolenie wszystkich klientów.

Modułowość

Modularna budowa pozwala na ścisłe dopasowanie systemu do indywidualnych potrzeb klienta

Otwartość

Warunkiem udanego wdrożenia systemu CRM jest jego dobra integracja z kluczowymi dla firmy aplikacjami

Elastyczność

Dostosowanie obszaru roboczego do indywidualnych potrzeb poprawia ergonomię pracy i pozwala zaoszczędzić czas

Automatyzacja

Dobrze zaprojektowany system, który będzie działał za Ciebie i wyręczy Cię w podstawowych czynnościach to klucz do sukcesu

Funkcjonalność

Wedle konieczności i określonych wymagań tworzymy moduły rozszerzając podstawową funkcjonalność systemów

Bezpieczeństwo

Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu nasze systemy są w pełni bezpieczne i niezawodne

Dlaczego warto wdrożyć 
system CRM w firmie?

Systemy CRM służą do gromadzenia informacji o klientach. Nie tylko do zbierania ich danych teleadresowych, ale również rejestracji wszelkiej interakcji między nimi, a naszą firmą. Komplet danych o klientach i pełna historia komunikacji z nimi jest więc dostępna w jednym miejscu – w systemie CRM. Wiele dostępnych na rynku rozwiązań tego typu umożliwia korzystanie z nich za pomocą wielu platform i urządzeń, z dowolnego miejsca na świecie podłączonego do internetu

Masz pytania? Napisz!
Odwiedź Nas i porozmawiajmy o Twoim projekcie

Kontakt
info@creativesolve.pl
Infolinia
+48 722 092 153
Helpdesk
Pomoc techniczna 24/7